Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
........................................................
(miejscowość, data)
Opinia rady pedagogicznej/rady przedszkola w sprawie prowadzenia eksperymentu
Założenia eksperymentu pedagogicznego ..................................................................................., którego autorem jest ......................................................., zostały przedstawione na posiedzeniu Rady Pedagogicznej w dniu ....................................... r.
Rada Pedagogiczna wyraża pozytywną opinię w sprawie wprowadzenia eksperymentu do realizacji.
Członkowie Rady Pedagogicznej, po zapoznaniu się z zasadami eksperymentu, stwierdzają, że założenia eksperymentu są zgodne z podstawą programową oraz założeniami koncepcji pracy przedszkola na kolejne lata. Eksperyment wspiera realizację podstawowych zadań placówki. Ponadto jego realizacja pozwoli na wzmocnienie następujących funkcji edukacyjnych oraz opiekuńczo-wychowawczych przedszkola:
1) ...............................................
2) ...............................................
3) ...............................................
4) ...............................................
5) ...............................................
Eksperyment będzie realizowany w grupach wiekowych ..................................... i będzie trwał od ................................ do ................................ r.
Przewidywane efekty pracy z dziećmi:
Rada Pedagogiczna
Przedszkola nr ......... w .....................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................