Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Tabela 3. Osiągnięcia rozwojowe dzieci w odniesieniu do obszarów podstawy programowej wychowania przedszkolnego uzyskane w roku szkolnym 2022/2023 (przykładowe wypełnienie)
Nauczyciele: Grupa wiekowa: trzy- i czterolatki
Efekt/efekty edukacyjne (odniesienie numeryczne) Dzieci z grupy przedszkolnej (np. nr w dzienniku, inicjały imienia i nazwiska dziecka)
1. J.A. 2. K.B. 3. K.C. 4. I.D. 5. K.I. 6. K.T. 7. K.O. 8. D.U. 9. O.K. 10. A.M. 11. M.L. 12. M.P. 13. P.B. 14. F.L. 15. G.K. 16. B.U. 17.G.J. 18. E.J. 19. W.A. 20. R.I. 21. L.I. 22. I.G. 23 24 25
Rozwój fizyczny:
1) zgłasza potrzeby fizjologiczne, samodzielnie wykonuje podstawowe czynności higieniczne, np. mycie rąk i innych części ciała, posługuje się chusteczką do nosa
+ + + + + + + + + + + + + + + - - + + + + +
2) wykonuje czynności samoobsługowe: ubiera się i rozbiera, w tym czynności precyzyjne, np. zapinanie guzików, wiązanie sznurowadeł + + - + - + + - - + + + + - + + - + + + + +
3) .......................