Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Wymagania wobec placówek. Część II
Wymaganie 2: Placówka zaspokaja potrzeby osób, instytucji i organizacji korzystających z jej oferty
Wywiad z dyrektorem szkoły
Data przeprowadzenia wywiadu:
………………………………………………………..…………
Imiona i nazwiska dyrektora/dyrektorów szkoły/szkół
………………………………………………………..…………
………………………………………………………..…………
Imię i nazwisko przeprowadzającego wywiad:
………………………………………………………..…………
Cel wywiadu:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Przykładowe pytania:
1. Z jakiego wsparcia może skorzystać szkoła, współpracując z poradnią?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. W jaki sposób wizyty specjalistów z poradni w szkole wpływają na jakość udzielanej uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Jaki rodzaj wsparcia uzyskuje szkoła w zakresie opracowywania i realizowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych oraz indywidualnych programów zajęć rewalidacyjnych?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Czy organizacja pracy poradni (czas pracy, podział zadań, komunikacja) pozwala na współpracę ze szkołą?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. W jaki sposób poradnia pozyskuje od dyrektorów, pedagogów, psychologów, nauczycieli informacje o skuteczności swoich działań?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. W jaki sposób informacje pozyskane od klientów poradni są wykorzystywane dla polepszenia jakości jej pracy?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. W jaki sposób poradnia zachęca dyrektorów, pedagogów, psychologów, nauczycieli, korzystających z jej oferty do własnego rozwoju?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………