Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego oraz informacja o pracy poradni psychologiczno-pedagogicznej
w roku szkolnym …………/………… – I półrocze
I. Informacja o pracy Poradni …………………………………………………… w I półroczu roku szkolnego …………/…………
1. Działalność administracyjno-organizacyjna
Poradnia ……………………………………… w ………………… zatrudnia aktualnie …………… pracowników pedagogicznych, w tym:
• …………………………,
• …………………………,
• …………………………
Stopnie awansu zawodowego:
• nauczycieli dyplomowanych – …………,
• nauczycieli mianowanych – …………,
• nauczycieli kontraktowych – …………,
• nauczycieli stażystów – …………
Poradnia zatrudnia ………… pracowników na etatach administracyjnych i obsługi.
Wnioski z działalności administracyjno-organizacyjnej:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Działalność merytoryczna
Praca rady pedagogicznej
Data posiedzenia Tematyka Podjęte uchwały
Wnioski dotyczące realizacji zadań związanych z diagnozowaniem dzieci i młodzieży:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski dotyczące realizacji zadań związanych z udzielaniem dzieciom i młodzieży oraz rodzicom bezpośredniej pomocy psychologiczno-pedagogicznej:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski dotyczące realizacji zadań związanych z realizowaniem zadań profilaktycznych oraz wspierających wychowawczą i edukacyjną funkcję przedszkola, szkoły i placówki, w tym wspieranie nauczycieli w rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i wychowawczych:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski dotyczące realizacji zadań związanych z organizowaniem i prowadzeniem wspomagania przedszkoli, szkół i placówek w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
II. Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego po I półroczu roku szkolnego …………/…………
1. Ocena stanu i warunków działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
W tym w zakresie:
• posiadania przez nauczycieli wymaganych kwalifikacji do prowadzenia przydzielonych im zajęć:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
• przestrzegania statutu poradni:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
• przestrzegania praw dziecka i praw ucznia oraz upowszechniania wiedzy o tych prawach:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
• zapewniania dzieciom i uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez poradnię:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Czynności w zakresie udzielania pomocy nauczycielom w wykonywaniu ich zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych (wspomaganie nauczycieli):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Czynności podejmowane w celu poprawy istniejących lub wdrożenia nowych rozwiązań w procesie kształcenia, zastosowaniu innowacyjnych działań programowych, organizacyjnych lub metodycznych:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Czynności podejmowane w ramach ewaluacji wewnętrznej prowadzonej w I półroczu roku szkolnego ......... w odniesieniu do zagadnień uznanych w poradni za istotne w jej działalności:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski, w tym w szczególności, w jaki sposób wykorzystano wyniki ewaluacji do doskonalenia jakości pracy poradni:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. Czynności podejmowane w ramach kontrolowania przestrzegania przez nauczycieli przepisów prawa dotyczących działalności statutowej poradni:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. Czynności podejmowane w związku z monitorowaniem pracy poradni
W I półroczu roku szkolnego ………/……… monitorowana była praca poradni w zakresie:
• .………………………………………………………………………………,
• .………………………………………………………………………………,
• .………………………………………………………………………………,
określonym w planie nadzoru pedagogicznego na rok szkolny ………/………
W wyniku powyższych działań zebrane zostały następujące informacje:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
W związku z zebranymi w powyższym zakresie informacjami zidentyfikowane zostały następujące zagrożenia dla prawidłowej realizacji zadań poradni:
• .………………………………………………………………………………,
• .………………………………………………………………………………,
• .………………………………………………………………………………,
z czego udało się wyeliminować następujące zagrożenia:
• .………………………………………………………………………………,
• .………………………………………………………………………………,
• .………………………………………………………………………………
7. Raport z obserwacji prowadzonych przez nauczycieli zajęć wynikających z działalności statutowej poradni:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8. Informacje na temat przeprowadzonych w poradni w I półroczu roku szkolnego ........ ewaluacji zewnętrznych i kontroli:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
9. Wnioski końcowe:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………… …………………………………….…
(miejscowość, data) (podpis dyrektora poradni)