Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Zarządzanie szkołą lub placówką służy jej rozwojowi – wywiad z dyrektorem Data przeprowadzenia wywiadu: ..……………………………………………………..……… Imię i nazwisko dyrektora szkoły: …………...……………………………………………….... Imię i nazwisko przeprowadzającego wywiad: ………………………………………………… Cel wywiadu: udzielenie odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób zarządzanie i organizacja pracy szkoły wpływają na jej rozwój. Pytania 1. Czy organizacja pracy szkoły ma wpływ na jakość nauczania? Jeśli tak, to w jaki sposób? …………………………………………………………………………………………...……… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….………… 2. W jaki sposób organizacja doskonalenia zawodowego nauczycieli wpływa na efekty nauczania? …………………………………………………………………………………………...……… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….………… 3. Jak współpraca z rodzicami wpływa na relacje między rodzicami, dziećmi a nauczycielami? …………………………………………………………………………………………...……… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….………… 4. W jaki sposób strategie zarządzania stosowane przez Panią/Pana wpływają na jakość pracy szkoły? …………………………………………………………………………………………...……… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….………… 5. Jakie znaczenie dla pracy szkoły mają plany lekcji i plany zajęć dodatkowych? …………………………………………………………………………………………...……… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….………… 6. W jaki sposób dyrektor motywuje nauczycieli do innowacyjnych działań i programów? …………………………………………………………………………………………...……… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….………… 7. W jaki sposób nauczyciele, rodzice i uczniowie biorą udział w podejmowaniu decyzji dotyczących szkoły? Proszę podać przykłady. …………………………………………………………………………………………...……… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….………… 8. W jaki sposób są motywowani do pracy pracownicy niepedagogiczni? ………………………………………………………………………………………………...… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….………… 9. Jakie działania dyrektora wpłynęły na poprawę warunków nauczania i wychowania? …………………………………………………………………………………………...……… …………………………………………………………………………………………………... …..…………………………………………………………………………………….…………