Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Szkoła lub placówka, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego, egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie, egzaminu zawodowego oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych – ankieta dla nauczycieli
Szanowni Państwo,
uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższej ankiety. Jej wyniki pozwolą nam na podniesienie jakości nauczania w naszej szkole. Chcemy dokonać diagnozy sytuacji związanej z realizacją wniosków wynikających z analizy egzaminu, osiągnięć uczniów i badań zewnętrznych, dlatego prosimy o szczere odpowiedzi.
Zespół ewaluacyjny
1. Czy zna Pani/Pan wyniki i wnioski z badań przeprowadzonych w szkole?
TAK NIE NIE WSZYSTKIE
2. Jakie badania przeprowadzone w szkole są Pani/Panu znane? Proszę podkreślić właściwe.
• egzamin ósmoklasisty/maturalny/potwierdzający kwalifikacje w zawodzie/zawodowy
• badania osiągnięć uczniów,
• diagnozy „na wejście”,
• testy kompetencji,
• ewaluacja wewnętrzna,
• analiza wyników nauczania – klasyfikacja.
3. Jakie zmiany wprowadziła Pani / wprowadził Pan do swojej pracy po dokonaniu analizy badań?
• zmiana metod i form pracy,
• modyfikacja treści programowych i planów pracy,
• zastosowanie nowych środków dydaktycznych,
• częstsze stosowanie technologii informacyjnej,
• zmiana w sposobie i trybie zadawania prac domowych,
• zmiana w sposobach sprawdzania wiedzy,
• zorganizowanie dodatkowych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
• zwiększenie motywacji uczniów do nauki poprzez doskonalenie technik uczenia się,
• inne: (proszę wskazać, jakie) …………………………………………………………
4. W jaki sposób badania zewnętrzne wpłynęły na jakość pracy szkoły?
• zwiększenie oferty zajęć pozalekcyjnych,
• zwiększenie liczby zajęć wyrównawczych,
• realizacja dodatkowych projektów i programów edukacyjnych,
• udział uczniów w konkursach przedmiotowych,
• udział uczniów w zawodach sportowych,
• udział szkoły w akcjach charytatywnych,
• udział szkoły w akcjach prozdrowotnych i ekologicznych,
• zmiany w dokumentach szkoły (statut, program wychowawczo-profilaktyczny),
• doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny,
• przeprowadzenie diagnoz w zakresie profilaktyki niewłaściwych zachowań,
• przeprowadzenie diagnoz w zakresie profilaktyki uzależnień,
• zmiana zasad współpracy z rodzicami,
• inne (proszę wskazać, jakie) ……………………………………………………
5. W jaki sposób w szkole analizuje się wyniki egzaminów?
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
6. Jakie zna Pani/Pan badania zewnętrzne?
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
7. Jakie wnioski zostały sformułowane po przeprowadzonej ewaluacji wewnętrznej?
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
8. W jaki sposób planuje i podejmuje Pani/Pan działania służące poprawy jakości procesów edukacyjnych?
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
9. Jakie przeprowadzone przez Panią/Pana działania były monitorowane i analizowane, a w razie potrzeb – modyfikowane?
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………