Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji – arkusz obserwacji zajęć Data obserwacji: ……………………………………………………………… Rodzaj zajęć: …………………………………………………………………. Nauczyciel prowadzący: ……………………………………………………… Obserwujący: ………………………………………………………………….. Cel obserwacji: • sposoby organizowania zajęć uwzględniających wspomaganie uczniów wraz z dostrzeżeniem ich indywidualnej sytuacji (możliwości rozwojowych), • wspieranie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (stopniowanie trudności, rozwijanie zainteresowań, dobór odpowiednich środków dydaktycznych). Zaobserwowane działania podczas lekcji: ……………………………………………………...............……………………………………………………………………………………………………………………………….………..………………………………………………………………………………………….……..…………………………………………………………………………………………….…..……………………………………………………………………………………………….…..………………………………………………………………………………………………...……… Realizacja celów obserwacji: ………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………...………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………...……………………… Spostrzeżenia prowadzącego: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Sposoby diagnozowania i monitorowania osiągnięć uczniów: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Wnioski do dalszej pracy: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………… Podpis obserwowanego: ……………………………………………… Data: ……………………………………………. Podpis obserwującego: ………………………………………………. Data: ……………………………………………