Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji – arkusz obserwacji zajęć
Data obserwacji: ………………………………………………………………
Rodzaj zajęć: ………………………………………………………………….
Nauczyciel prowadzący: ………………………………………………………
Obserwujący: …………………………………………………………………..
Cel obserwacji:
• sposoby organizowania zajęć uwzględniających wspomaganie uczniów wraz z dostrzeżeniem ich indywidualnej sytuacji (możliwości rozwojowych),
• wspieranie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (stopniowanie trudności, rozwijanie zainteresowań, dobór odpowiednich środków dydaktycznych).
Zaobserwowane działania podczas lekcji:
……………………………………………………...............……………………………………………………………………………………………………………………………….………..………………………………………………………………………………………….……..…………………………………………………………………………………………….…..……………………………………………………………………………………………….…..………………………………………………………………………………………………...………
Realizacja celów obserwacji:
………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………...………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………………………...………………………
Spostrzeżenia prowadzącego:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Sposoby diagnozowania i monitorowania osiągnięć uczniów:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wnioski do dalszej pracy:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………
Podpis obserwowanego: ………………………………………………
Data: …………………………………………….
Podpis obserwującego: ……………………………………………….
Data: ……………………………………………