Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz obserwacji dziecka w trakcie realizacji programu i relacji
interpersonalnych podczas warsztatów kulinarnych
Imię i nazwisko dziecka……………………………………………….....................................
Wiek dziecka……………………………………………………………………………………
Data prowadzonej obserwacji………………………………………………............................
Osoba prowadząca obserwację………………………………………………………………..
1. Czy dziecko chętnie bierze udział w prowadzonych warsztatach kulinarnych?
TAK NIE
2. Czy dziecko wyrobiło w sobie właściwe nawyki i umiejętności higieniczno-zdrowotne
podczas przyrządzania i spożywania posiłków?
TAK NIE
3. Czy dziecko myje ręce przed każdym posiłkiem?
TAK NIE
4. Czy dziecko myje zęby przynajmniej trzy razy dziennie po spożytym posiłku?
TAK NIE
5. Czy dziecko potrafi wymienić produkty zdrowe i niezdrowe dla człowieka?
TAK NIE
6. Czy dziecko zna zasady prawidłowego zachowania się przy stole podczas posiłków
(savoir vivre)?
TAK NIE
7. Czy dziecko zna cechy charakterystyczne i przeznaczenie podstawowych produktów
spożywczych?
TAK NIE
8. Czy dziecko zapoznało się z działaniem podstawowych urządzeń kuchennych?
(stawiając obok znak „x”, zaznacz te urządzenia, których działanie jest mu znane).
nóż
tarka
waga