Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego oraz informacja o pracy poradni psychologiczno-pedagogicznej w roku szkolnym .........../..............
I. Informacja o pracy poradni psychologiczno-pedagogicznej w roku szkolnym .........../..............
1. Działalność administracyjno-organizacyjna
Poradnia psychologiczno-pedagogiczna w ............... zatrudnia aktualnie ............... pracowników pedagogicznych, w tym:
1) ........................
2) .......................
3) .......................
Stopnie awansu zawodowego:
• nauczycieli dyplomowanych: …………………….
• nauczycieli mianowanych: ……………………….
• nauczycieli kontraktowych: ………………………
• nauczycieli stażystów: …………………………….
Poradnia zatrudnia .......... pracowników na etatach administracyjnych i obsługi.
Wnioski z działalności administracyjno-organizacyjnej:
2. Działalność merytoryczna
Wnioski dotyczące realizacji zadań poradni w zakresie diagnozowania dzieci i młodzieży:
Wnioski dotyczące realizacji zadań poradni w zakresie udzielania dzieciom i młodzieży oraz rodzicom bezpośredniej pomocy psychologiczno-pedagogicznej:
Wnioski dotyczące realizowania zadań profilaktycznych oraz wspierających wychowawczą i edukacyjną funkcję przedszkola, szkoły i placówki, w tym wspierania nauczycieli w rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i wychowawczych:
Wnioski dotyczące realizacji zadań poradni w zakresie organizowania i prowadzenia wspomagania przedszkoli, szkół i placówek w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych:
II. Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym .........../..............
1. Ocena stanu i warunków działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej:
W tym w zakresie:
• posiadania przez nauczycieli wymaganych kwalifikacji do prowadzenia przydzielonych im zajęć:
• przestrzegania statutu poradni:
• przestrzegania praw dziecka i praw ucznia oraz upowszechniania wiedzy o tych prawach:
• zapewniania dzieciom i uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez poradnię:
Wnioski:
2. Czynności w zakresie udzielania pomocy nauczycielom w wykonywaniu ich zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych (wspomaganie nauczycieli):
Wnioski:
3. Czynności podejmowane w celu poprawy istniejących lub wdrożenia nowych rozwiązań w procesie kształcenia, zastosowaniu innowacyjnych działań programowych, organizacyjnych lub metodycznych:
Wnioski:
4. Czynności podejmowane w ramach ewaluacji wewnętrznej prowadzonej w roku szkolnym ......... w odniesieniu do zagadnień uznanych w poradni za istotne w jego działalności:
Wnioski, w tym w szczególności, w jaki sposób wykorzystano wyniki ewaluacji do doskonalenia jakości pracy poradni:
5. Czynności podejmowane w ramach kontrolowania przestrzegania przez nauczycieli przepisów prawa dotyczących działalności statutowej poradni:
Wnioski:
6. Czynności podejmowane w związku z monitorowaniem pracy poradni
W roku szkolnym 20.../20... monitorowana była praca poradni w zakresie:
1) ........................................................................................................................,
2) ........................................................................................................................,
3) ........................................................................................................................,
określonym w planie nadzoru pedagogicznego na rok szkolny 20.../20...
W wyniku powyższych działań zebrane zostały następujące informacje:
W związku z zebranymi w powyższym zakresie informacjami zidentyfikowane zostały następujące zagrożenia dla prawidłowej realizacji zadań poradni:
1) ............................................................................................,
2) ............................................................................................,
3) .............................................................................................,
z czego udało się wyeliminować następujące zagrożenia:
1) ............................................................................................,
2) ............................................................................................,
3) .............................................................................................
7. Raport z obserwacji prowadzonych przez nauczycieli zajęć wynikających z działalności statutowej poradni:
8. Informacje na temat przeprowadzonych w poradni w roku szkolnym ........ ewaluacji zewnętrznych:
9. Wnioski końcowe na potrzeby podjęcia przez radę pedagogiczną uchwały w sprawie ustalenia sposobu wykorzystania wyników nadzoru pedagogicznego:
……………………………… …………………………………….…………
(miejscowość, data) (podpis dyrektora poradni psychologiczno-pedagogicznej)