Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Karta oceny pracy dyrektora 1. Imiona i nazwisko dyrektora …………………………....................................................... 2. Data i miejsce urodzenia ...................................................................................................... 3. Wykształcenie ...................................................................................................................... 4. Staż pracy pedagogicznej ..................................................................................................... 5. Miejsce zatrudnienia ............................................................................................................ 6. Zajmowane stanowisko (funkcja) ......................................................................................... 7. Stopień awansu zawodowego .............................................................................................. 8. Data rozpoczęcia pracy w danym przedszkolu .......................................................... 9. Data dokonania ostatniej oceny pracy ................................................................................. 10. Stwierdzenie uogólniające, o którym mowa w art. 6a ust. 4 KN Ocena wyróżniająca // Ocena bardzo dobra // Ocena dobra // Ocena negatywna1) 11. Uzasadnienie oceny pracy Część I Kryteria oceny pracy określone w § 12 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych kryteriów i trybu dokonywania oceny pracy nauczycieli, zakresu informacji zawartych w karcie oceny pracy, składu i sposobu powoływania zespołu oceniającego oraz trybu postępowania odwoławczego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1133 ze zm.) Omówienie poziomu spełnienia przez nauczyciela poszczególnych kryteriów oceny pracy Poziom spełnienia kryteriów oceny pracy (od 0 do 3 punktów) Organizowanie pracy przedszkola zgodnie z przepisami prawa Planowanie i organizowanie pracy rady pedagogicznej, realizowanie zadań zgodnie z uchwałami stanowiącymi rady pedagogicznej i rady przedszkola, o ile organy te działają, a także zgodnie z rozstrzygnięciami organu sprawującego nadzór pedagogiczny i organu prowadzącego przedszkole Współdziałanie z innymi organami przedszkola oraz zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy tymi organami Prawidłowość prowadzenia i przechowywania dokumentacji przebiegu nauczania, działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej lub innej dokumentacji dotyczącej realizowania zadań statutowych przedszkola Tworzenie warunków do realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz zapewnienie dzieciom i nauczycielom bezpieczeństwa w czasie zajęć organizowanych przez przedszkole Sprawowanie nadzoru pedagogicznego Wdrażanie działań zapewniających podnoszenie jakości pracy przedszkola Zapewnienie dzieciom pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz realizacja zaleceń wynikających z orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego Podejmowanie działań wychowawczych i profilaktycznych w przedszkolu oraz tworzenie warunków do działań prozdrowotnych Tworzenie warunków do respektowania praw dziecka, w tym praw dziecka niepełnosprawnego, upowszechnianie wiedzy o tych prawach, podejmowanie działań mających na celu wspieranie rozwoju dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych, oraz tworzenie warunków do aktywnego i pełnego uczestnictwa dzieci w życiu przedszkola i środowiska pozaprzedszkolnego Wspieranie nauczycieli w rozwoju i doskonaleniu zawodowym Doskonalenie własnych kompetencji kierowniczych Współpraca ze środowiskiem lokalnym i partnerami społecznymi oraz budowanie pozytywnego wizerunku przedszkola Prawidłowość dysponowania przyznanymi przedszkolu środkami budżetowymi oraz pozyskanymi przez przedszkole środkami pochodzącymi z innych źródeł Prawidłowość wykonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników przedszkola, w tym dokonywania oceny ich pracy Część II W przypadku nierealizowania przez dyrektora szkoły zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych kryteria oceny pracy dyrektora obejmują także kryteria określone w § 2 ust. 1 pkt 3 i 5 oraz § 4 ust. 1 pkt 2 (§ 12 ust. 3 Rozporządzenia) Kryteria z § 2 i § 4 Rozporządzenia w sprawie oceny pracy nauczycieli Omówienie poziomu spełnienia przez nauczyciela poszczególnych kryteriów oceny pracy Poziom spełnienia kryteriów oceny pracy (od 0 do 3 punktów) Kryteria oceny pracy określone w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Znajomość praw dziecka, w tym praw określonych w Konwencji o Prawach Dziecka przyjętej dnia 20 listopada 1989 r. (Dz.U. z 1991 r. poz. 526), ich realizacja oraz kierowanie się dobrem dziecka i troską o jego zdrowie z poszanowaniem jego godności osobistej Kształtowanie u dzieci szacunku do drugiego człowieka, świadomości posiadanych praw oraz postaw obywatelskiej, patriotycznej i prospołecznej, w tym przez własny przykład nauczyciela Kryteria oceny pracy określone w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Pobudzanie inicjatyw dzieci przez inspirowanie ich do działań w przedszkolu i środowisku pozaprzedszkolnym oraz sprawowanie opieki nad dziećmi podejmującymi te inicjatywy Niniejszy formularz to dokument pomocniczy dla dyrektorów przedszkoli, ułatwiający proces autoewaluacji.