OPUBLIKOWANO: 26 PAŹDZIERNIKA 2018
Przygotowanie raportu z ewaluacji wewnętrznej
Podstawa prawna:
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1658),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (Dz.U. z 2017 r. poz. 1611),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1591),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1647).
Przed przystąpieniem do raportowania wyników ewaluacji zespół ewaluacyjny powinien dokonać analizy materiału badawczego i sformułować wnioski dotyczące problemu badawczego. Podobnie jak w ewaluacji zewnętrznej ewaluatorzy muszą odnieść się do kryterium sukcesu ustalonego podczas planowania ewaluacji oraz do pytań kluczowych.
Proces wnioskowania zachodzi na wszystkich etapach analizy materiału badawczego, wnioski wyciągamy z analizy:
- odpowiedzi respondentów na każde pytanie z osobna,
- danych zebranych w danym obszarze badania,
- całości materiału badawczego.