Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz analizy zgodności programu wychowania przedszkolnego
z podstawą programową
1. Imię i nazwisko nauczyciela: .................................................................................................
2. Nazwa programu: ...................................................................................................................
3. Autor programu: .....................................................................................................................
4. Uzasadnienie wyboru programu przez nauczyciela w kontekście potrzeb i możliwości dzieci, dla których jest przeznaczony: ...................................................................................
5. Ocena zgodności programu z treściami zawartymi w podstawie programowej:
1) Czy treści kształcenia określone w podstawie programowej wychowania przedszkolnego zostały w całości zawarte w programie wychowania przedszkolnego:
a) w zakresie celów wychowania przedszkolnego? – TAK/NIE
b) w zakresie zadań profilaktyczno-wychowawczych przedszkola? – TAK/NIE
c) w zakresie osiągnięć dziecka na koniec wychowania przedszkolnego w:
fizycznym obszarze rozwoju dziecka? – TAK/NIE
emocjonalnym obszarze rozwoju dziecka? – TAK/NIE
społecznym obszarze rozwoju dziecka? – TAK/NIE
poznawczym obszarze rozwoju dziecka? – TAK/NIE
d) w zakresie warunków i sposobu realizacji? – TAK/NIE
2) Czy program jest dostosowany do potrzeb i możliwości uczniów, dla których jest przeznaczony? – TAK/NIE
3) Czy program jest poprawny pod względem metodycznym? – TAK/NIE
4) Czy program jest poprawny pod względem merytorycznym? – TAK/NIE
6. Zakres poprawek koniecznych do uwzględnienia w programie:
7. Data zasięgnięcia opinii rady pedagogicznej w sprawie programu: ......................................
8. Program został dopuszczony przez dyrektora do użytku dnia: ..............................................
(podpis dyrektora przedszkola)