Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Plan działalności Przedszkola ................................................
w ............................................. na rok ....................
(wzór)
Część A: Najważniejsze cele do realizacji w roku .........................
(W tej części planu należy wskazać nie więcej niż pięć najważniejszych celów przyjętych przez dyrektora przedszkola do realizacji w zakresie jego właściwości)
Lp. Cel Mierniki określające
stopień realizacji celu Najważniejsze zadania służące realizacji celu Odniesienie do dokumentu o charakterze strategicznym
Nazwa Planowana wartość do osiągnięcia na koniec roku, którego dotyczy plan
1 2 3 4 5 6
1. Podniesienie poziomu organizowanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej w wyniku realizacji działań pedagoga specjalnego Nauczyciele, pedagog specjalny oraz specjaliści organizują zajęcia pomocy psychologiczno-pedagogicznej stosownie do rozpoznanych potrzeb dzieci i rodziców Nauczyciele, pedagog specjalny oraz specjaliści prowadzą zajęcia z wykorzystaniem pomocy i środków dydaktycznych 1. Zakup potrzebnych pomocy i środków dydaktycznych do zajęć pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
2. Określenie zakresu zadań pedagoga specjalnego.
3. Stosowanie nowatorskich metod i form pracy.
4. Diagnoza potrzeb rozwojowych dzieci dokonana przez nauczycieli i pedagoga specjalnego.
5. Aranżacja przestrzeni do zajęć specjalistycznych.
6. Badania przesiewowe mowy u dzieci pięcio- i sześcioletnich.
7. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przepisami (dziennik dla każdego dziecka z orzeczeniem, programy, IPET-y, oceny wielospecjalistyczne, praca w zespołach).
8. Prowadzenie dzienników zajęć specjalistycznych Rozporządzenie MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1798)
2.
Część B: Cele priorytetowe wynikające z budżetu przedszkola w układzie zadaniowym do realizacji w roku ..............................
(W tej części planu należy wymienić cele zadań w budżecie przedszkola w układzie zadaniowym, w ramach części budżetowych, których dysponentem jest dyrektor przedszkola, wskazanych jako priorytetowe, na potrzeby opracowania projektu budżetu placówki na rok, którego dotyczy plan, wraz z przypisanymi im miernikami oraz podzadaniami służącymi realizacji tych celów. Nie należy wymieniać celów uprzednio wskazanych w części A)
Lp. Cel Mierniki określające stopień realizacji celu Podzadania budżetowe służące realizacji celu
Nazwa Planowana wartość do osiągnięcia na koniec roku, którego dotyczy plan
1 2 3 4 5
1. Poprawa jakości pracy przedszkola w obszarze funkcjonowania kadr Dokumentacja kadrowa (pracownicza) prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami Dokumentacja pracownicza prawidłowo prowadzona 1. Przypomnienie obowiązujących przepisów wewnętrznych (regulaminy, procedury, statut, zarządzenia).
2. Publikacja wewnętrznych przepisów przedszkola na stronie BIP-u.
3. Monitorowanie dyscypliny pracy.
4. Delegowanie uprawnień.
5. Systematyczne i rzetelne prowadzenie dokumentacji pracowniczej
2.
Część C: Inne cele przyjęte do realizacji w roku ......................
(W tej części planu należy wskazać cele przyjęte do realizacji, które nie zostały wymienione w częściach A lub B)
Lp. Cel Mierniki określające stopień realizacji celu Najważniejsze zadania służące realizacji celu
Nazwa Planowana wartość do osiągnięcia na koniec roku, którego dotyczy plan
1 2 3 4 5
1.
2.
3.
(miejscowość, data) (podpis dyrektora przedszkola)