Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Procedura publikowania informacji w internecie
§ 1
Przedszkolny serwis internetowy (adres internetowy .................................................................) redaguje zespół pracowników w składzie:
1) ..........................................................................................................................................,
2) ..........................................................................................................................................,
3) ...........................................................................................................................................
pod kierunkiem ............................................................................................................................
§ 2
1. Informacje zamieszczane w serwisie powinny dotyczyć wydarzeń z życia Przedszkola, istotnych dla społeczności Przedszkola.
2. Doboru informacji dokonują pracownicy prowadzący serwis internetowy, przy czym możliwość zgłaszania propozycji przysługuje również innym pracownikom Przedszkola, rodzicom oraz dzieciom.
3. Informacje przeznaczone do publikacji na stronie serwisu, powinny trafiać do nadzorujących go pracowników za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres: .........................................................).
§ 3
1. Treść i forma informacji nie może naruszać przepisów prawa, zasad współżycia społecznego oraz dobrych obyczajów.
2. Przed publikacją treści należy upewnić się, że nie zostaną naruszone cudze prawa autorskie.
3. Serwis przedszkolny nie może świadczyć usług reklamowych.
§ 4
1. Szczególną uwagę należy zwrócić na przepisy dotyczące ochrony danych osobowych (w tym w zakresie zdjęć publikowanych w serwisie), zamieszczone w Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz w RODO.
2. Zamieszczane w serwisie zdjęcia powinny dotyczyć imprez lub uroczystości przedszkolnych.
3. Prawo do zamieszczania zdjęć w serwisie mają wyłącznie pracownicy nadzorujący pracę serwisu internetowego.
4. Publikowane mogą być wyłącznie zdjęcia zbiorowe oraz zdjęcia niepozwalające na jednoznaczną identyfikację dziecka.
5. Przed publikacją zdjęć Przedszkole powinno dysponować odpowiednią zgodą rodzica dziecka.
6. Zgoda na wykorzystanie wizerunku może zostać cofnięta przez rodzica w każdym czasie – w takim przypadku pracownicy nadzorujący serwis internetowy powinni usunąć zdjęcia zawierające wizerunek danego dziecka lub jego rodzica.
§ 5
Procedura obowiązuje od dnia ..........................................
§ 6
Z procedurą należy zaznajomić pracowników Przedszkola.