Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Załącznik do dokumentacji koordynatora ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej Arkusz ewaluacji własnej udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne / logopedyczne / rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne / inne zajęcia o charakterze terapeutycznym / zindywidualizowana ścieżka realizacji obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego organizowane przez: (imię i nazwisko nauczyciela/specjalisty) Imię i nazwisko dziecka: Cel zajęć prowadzonych przez nauczyciela/specjalistę Realizacja założeń planu pomocy psychologiczno-pedagogicznej – efekty pracy nauczyciela Wnioski do dalszej pracy Nabywanie umiejętności czytania Ćwiczenia analizatora słuchowego Zachęcać dziecko do rozbudzania zainteresowań czytelniczych, ćwiczenia w wyodrębnianiu głosek w nagłosie i wygłosie Ćwiczenia analizatora wzrokowego Doskonalenie sprawności manualnej i grafomotorycznej Motoryka wielka Poprawa motoryki wielkiej poprzez zabawy z piłką oraz na powietrzu (nauka jazdy na rowerze), doskonalenie umiejętności sprawnego posługiwania się nożyczkami, trzymania narzędzia pisarskiego Motoryka mała Wspomaganie w zakresie rozwoju społecznego i emocjonalnego Zachęcać do stosowania reguł w zabawie, nazywanie i odraczanie emocji Wspomaganie procesów poznawczych Percepcja słuchowa Kontynuować układanie historyjek obrazkowych, włączyć zabawę w „Kim” Percepcja wzrokowa Proces zapamiętywanie Proces myślenia: twórczego, logicznego Kształtowanie umiejętności orientacji przestrzennej Proponowane dalsze formy pomocy: