Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Struktura pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu – schemat  nauczyciel rozpoznaje potrzeby dziecka podczas bieżącej pracy oraz, stwierdziwszy taką potrzebę, udziela mu niezwłocznie pomocy  jeżeli uzna, że jest ona niewystarczająca, niezwłocznie informuje: dyrektora przedszkola, który, jeżeli stwierdzi taką potrzebę, powiadamia: o potrzebie objęcia dziecka pomocą psychologiczno-pedagogiczną w trakcie bieżącej pracy z nim:  innych nauczycieli,  wychowawców grup wychowawczych,  specjalistów. Jeżeli stwierdzi taką potrzebę, we współpracy z nauczycielami, wychowawcami lub specjalistami, planuje i koordynuje pomoc psychologiczno-pedagogiczną w ramach zintegrowanych działań nauczycieli, wychowawców i specjalistów oraz bieżącej pracy z dzieckiem W przypadku stwierdzenia przez dyrektora przedszkola konieczności objęcia dziecka pomocą psychologiczno-pedagogiczną może zostać udzielone wsparcie w formie:  zajęć rozwijających uzdolnienia,  zajęć korekcyjno-kompensacyjnych,  zajęć logopedycznych,  zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne,  zajęć o charakterze terapeutycznym,  zindywidualizowanej ścieżki realizacji obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego,  porad i konsultacji