Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
(miejscowość, data)
(nazwa i adres przedszkola)
(nazwa i wydział sądu)
(adres)
Wniosek o wgląd w sytuację dziecka przejawiającego zachowania dysfunkcyjne
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wgląd w sytuację dziecka:
Imię i nazwisko:
Data urodzenia:
Grupa:
Adres zamieszkania:
Imiona i nazwiska rodziców:
Sytuacja rodzinna dziecka:
1) status prawny rodziny dziecka (pełna, samotny rodzic, konkubinat tworzony przez rodziców dziecka, samotny rodzic w nowym związku): .................................................
...........................................................................................................................................
2) liczba i wiek rodzeństwa: .................................................................................................
3) status ekonomiczny rodziny, sposób wykorzystania posiadanych zasobów: ..................
...........................................................................................................................................
4) obserwowane relacje w rodzinie: .....................................................................................
...........................................................................................................................................
5) zachowania destruktywne reprezentowane przez członków rodziny, przemoc, uzależnienia: .....................................................................................................................
...........................................................................................................................................
Sytuacja dziecka – rozwój psychospołeczny:
1) stopień reagowania i podporządkowania się poleceniom pracowników przedszkola, rodziców: ..........................................................................................................................
2) relacje w grupie rówieśniczej: ..........................................................................................
3) odgrywana rola grupowa w zespole rówieśniczym: ........................................................
...........................................................................................................................................
4) rozwój intelektualny dziecka, stopień realizacji podstawy programowej: .......................
...........................................................................................................................................
Niepokojące sygnały w ramach edukacji i wychowania:
1) stosowanie przemocy psychicznej, fizycznej, werbalnej wobec rówieśników, pracowników przedszkola, rodziców: ..............................................................................
...........................................................................................................................................
2) podważanie autorytetów: ..................................................................................................
...........................................................................................................................................
3) brak przestrzegania norm grupowych: .............................................................................
...........................................................................................................................................
4) przejawy innych zachowań dysfunkcyjnych: ...................................................................
...........................................................................................................................................
Dotychczas podjęte przez przedszkole środki w celu poprawy sytuacji dziecka i przeciwdziałania zachowaniom destruktywnym:
1) stopień nawiązania kontaktu z placówkami pomocowymi, służbą zdrowia, fundacjami:
...........................................................................................................................................
2) uczestnictwo dziecka w zajęciach o charakterze wyrównawczym, kompensacyjnym i profilaktycznym: ..............................................................................................................
...........................................................................................................................................
3) kontakt z rodzicami, wykorzystanie kontraktu w pracy wychowawczej: ........................
...........................................................................................................................................
(podpis wychowawcy) (podpis dyrektora) (podpis pedagoga)