OPUBLIKOWANO: 25 LISTOPADA 2016
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie skreślenia ucznia z listy uczniów
Rada pedagogiczna podjęła uchwałę w sprawie skreślenia ucznia (zgodnie ze statutem szkoły). Kiedy wszcząć postępowanie administracyjne? Przed czy po wyrażeniu opinii samorządu uczniowskiego? Czy po sporządzeniu protokołu z RP? Jak długo czekać z decyzją od momentu poinformowania rodziców i pełnoletniego ucznia? Proszę o wzór pisma, które należy skierować do rodziców i ucznia, informując ich o wszczęciu postępowania.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2156 ze zm.),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.).


