Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz rozmowy poobserwacyjnej
Rodzaj obserwacji: obserwacja wspomagająca
Data prowadzenia obserwacji:
Nazwisko i imię nauczyciela:
Grupa wiekowa:
Miejsce prowadzenia obserwacji:
Planowany cel obserwacji:
(np. obserwacja warunków do aktywności twórczej dzieci tworzonych przez nauczyciela)
Data rozmowy poobserwacyjnej: ......................................
Czy nauczyciel zrealizował zakładane cele? (krótka samoocena przeprowadzonego zajęcia w odniesieniu do założonych celów dokonana przez nauczyciela):
Sposób przeprowadzenia ewaluacji zajęć:
Jakie warunki i sposób realizacji podstawy programowej uwzględniono podczas organizacji zajęć?
Spostrzeżenia i wnioski nauczyciela po przeprowadzeniu zajęć:
Spostrzeżenia i uwagi dyrektora – obserwatora:
Zalecenia do dalszej pracy:
(data i podpis nauczyciela) (podpis dyrektora)