Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Arkusz rozmowy poobserwacyjnej Rodzaj obserwacji: obserwacja wspomagająca Data prowadzenia obserwacji: Nazwisko i imię nauczyciela: Grupa wiekowa: Miejsce prowadzenia obserwacji: Planowany cel obserwacji: (np. obserwacja warunków do aktywności twórczej dzieci tworzonych przez nauczyciela) Data rozmowy poobserwacyjnej: ...................................... Czy nauczyciel zrealizował zakładane cele? (krótka samoocena przeprowadzonego zajęcia w odniesieniu do założonych celów dokonana przez nauczyciela): Sposób przeprowadzenia ewaluacji zajęć: Jakie warunki i sposób realizacji podstawy programowej uwzględniono podczas organizacji zajęć? Spostrzeżenia i wnioski nauczyciela po przeprowadzeniu zajęć: Spostrzeżenia i uwagi dyrektora – obserwatora: Zalecenia do dalszej pracy: (data i podpis nauczyciela) (podpis dyrektora)