Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Arkusz rozmowy przedobserwacyjnej Rodzaj obserwacji: obserwacja wspomagająca Data prowadzenia obserwacji: Nazwisko i imię nauczyciela: Grupa wiekowa: Miejsce prowadzenia obserwacji: Planowany cel obserwacji: (np. obserwacja warunków do aktywności twórczej dzieci tworzonych przez nauczyciela) Rozmowa przedobserwacyjna Data prowadzenia rozmowy przedobserwacyjnej: ............................................................ Planowany temat zajęć: Realizowany obszar podstawy programowej: Zakładane cele zajęć: Zakładane metody i formy pracy z dzieckiem: Przewidywane środki dydaktyczne: Literatura wykorzystana do przygotowania zajęć: Pytania pomocnicze 1. Jakie formy pracy sprzyjające twórczej aktywności dzieci nauczyciel stosował w bieżącym roku szkolnym? , w tym formy bezpośredniego kontaktu ze sztuką 2. Jakie działania nauczyciela sprzyjały podejmowaniu przez dzieci działalności artystycznej? 3. Jaka była ich korelacja z innymi obszarami edukacji? 4. Na czym polegała aranżacja sali zajęć, by można było zrealizować zajęcia (przykłady aranżacji)? 5. Jaki kącik zainteresowań zorganizował nauczyciel? 6. Czy i w jaki sposób wyeksponowano prace dzieci? 7. Czy nauczyciel umożliwił dzieciom kontakt z pracami wybitnych twórców? 8. Jak często dzieci miały kontakt z profesjonalnym teatrem i aktorami? 9. Jak często odbywały się spotkania z artystami? 10. Kiedy i w jakiego rodzaju wycieczkach uczestniczyły dzieci? (data i podpis nauczyciela) (podpis dyrektora)