Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz rozmowy przedobserwacyjnej
Rodzaj obserwacji: obserwacja wspomagająca
Data prowadzenia obserwacji:
Nazwisko i imię nauczyciela:
Grupa wiekowa:
Miejsce prowadzenia obserwacji:
Planowany cel obserwacji:
(np. obserwacja warunków do aktywności twórczej dzieci tworzonych przez nauczyciela)
Rozmowa przedobserwacyjna
Data prowadzenia rozmowy przedobserwacyjnej: ............................................................
Planowany temat zajęć:
Realizowany obszar podstawy programowej:
Zakładane cele zajęć:
Zakładane metody i formy pracy z dzieckiem:
Przewidywane środki dydaktyczne:
Literatura wykorzystana do przygotowania zajęć:
Pytania pomocnicze
1. Jakie formy pracy sprzyjające twórczej aktywności dzieci nauczyciel stosował w bieżącym roku szkolnym?
,
w tym formy bezpośredniego kontaktu ze sztuką
2. Jakie działania nauczyciela sprzyjały podejmowaniu przez dzieci działalności artystycznej?
3. Jaka była ich korelacja z innymi obszarami edukacji?
4. Na czym polegała aranżacja sali zajęć, by można było zrealizować zajęcia (przykłady aranżacji)?
5. Jaki kącik zainteresowań zorganizował nauczyciel?
6. Czy i w jaki sposób wyeksponowano prace dzieci?
7. Czy nauczyciel umożliwił dzieciom kontakt z pracami wybitnych twórców?
8. Jak często dzieci miały kontakt z profesjonalnym teatrem i aktorami?
9. Jak często odbywały się spotkania z artystami?
10. Kiedy i w jakiego rodzaju wycieczkach uczestniczyły dzieci?
(data i podpis nauczyciela) (podpis dyrektora)