Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Analiza wyników nauczania i zachowania – koniec roku szkolnego 2021/222
Średnie ocen w nauce uczniów oraz sprawność klas I–VI (bez ocen niedostatecznych)
Klasa Średnia uzyskanych ocen Sprawność klas
I semestr koniec roku szkolnego I semestr koniec roku szkolnego
I Oceny opisowe
II
III
IV
V
VI
Średnia ocen w szkole:……………………………………………. (I semestr – ………………. koniec roku szkolnego ………………..)
Sprawność szkoły:
• Klasy I–III – ………………. (I semestr – ………………. koniec roku szkolnego ……………….)
• Klasy IV–VI – ………………. (I semestr – ………………. koniec roku szkolnego ……………….)
• Szkoła – ………………. (I semestr – ………. koniec roku szkolnego ……………….)
Wykaz uczniów ze 100-proc. Frekwencją – koniec roku szkolnego ……………….
Lp. Klasa Imię i nazwisko ucznia 100 proc. obecności
Wykaz uczniów z największą liczbą opuszczonych godzin - koniec roku szkolnego ……………….
Lp. Nazwisko i imię ucznia Liczba opuszczonych godzin W tym: Powód nieobecności
usprawiedliwionych nieusprawiedliwionych
Średnia frekwencja wg klas- koniec roku szkolnego ……………….
Lp. Klasa Średnia frekwencja
Średnia frekwencja szkoły: ……………….
Uczniowie wyróżniający się w nauce i zachowaniu w klasach – koniec roku szkolnego ……………….
Świadectwa ukończenia szkoły z wyróżnieniem w roku szkolnym 2021/2022 otrzymują:
Lp. Imię i nazwisko ucznia Klasa Średnia ocen Ocena zachowania
Liczba uczniów z ocenami celującymi na koniec roku ……………….
Lp. Imię i nazwisko ucznia/klasa Przedmiot Liczba ocen
1.
Razem:
2.
Razem:
3.
Razem:
Ogółem:
Razem w szkole: ……………….. ocen celujących
Zbiorcze zestawienie wyników klasyfikacji uczniów – konie roku szkolnego ……………….
Klasa Razem
Liczba uczniów
Liczba uczniów z nauczaniem indywidualnym (orzeczenia)
Liczba uczniów klasyfikowanych
Liczba uczniów nieklasyfikowanych
Liczba uczniów ze średnią ocen powyżej 4,75
Liczba uczniów bez ocen dostatecznych, dopuszczających
Liczba uczniów z 1–2 ocenami niedostatecznymi
Liczba uczniów z 3 i więcej ocenami niedostatecznymi
Średnia wyników nauczania
Sprawność klasy w proc.
Frekwencja szkoły
Oceny z zachowania
Wzorowe
Bardzo dobre
Dobre
Poprawne
Nieodpowiednie
Naganne
Średnia ocen z przedmiotów – koniec roku szkolnego ……………….
Przedmiot Średnia ocen
Język polski
Język angielski
Język niemiecki
Historia i społeczeństwo
Matematyka
Przyroda
Muzyka
Plastyka
Technika
Wychowanie fizyczne
Zajęcia komputerowe
Religia/etyka
Obecność rodziców na zebraniach z wychowawcami – wynik wyrażony w proc. w ciągu roku szkolnego ……………….
Klasa Zebranie z rodzicami ……………… (data) Zebranie z rodzicami ……………… (data) Zebranie z rodzicami ……………… (data) Zebranie z rodzicami ……………… (data) Średnia wyrażona w proc.
Razem:
Przykładowe wnioski nauczycieli do pracy w następnym roku szkolnym:
1. Doskonalić formy i metody współpracy z rodzicami.
2. Dążyć do systematycznej integracji zespołów klasowych.
3. Prowadzić pogadanki na temat właściwego zachowania się w miejscach publicznych, w szkole, na lekcjach, podczas przerw.
4. Systematycznie przekazywać uczniom i rodzicom informację zwrotną na temat postępów uczniów w nauce.
5. Informować na bieżąco o celach lekcji.
6. Wprowadzać więcej metod aktywizujących i motywujących do nauki.
7. Wdrażać elementy oceniania kształtującego
8. Organizować częściej zajęcia w terenie.
9. Organizować wyjazdy do kina i teatru.
10. Współpracować z psychologiem i pedagogiem.
11. Zachęcać do aktywnego uczestnictwa w życiu szkoły.
12. Zacieśniać współpracę z instytucjami wspomagającymi szkołę.