Dramowe spotkania – jak realizować zajęcia z wykorzystaniem technik dramowych
Opracowała: Izabela Czaja-Antoszek, psycholog dziecięcy, pedagog, arteterapeuta, animator dramy i technik teatralnych, instruktor metod rozwoju ruchowego dziecka, prowadzi autorskie zajęcia twórcze i ogólnorozwojowe oraz warsztaty z umiejętności wychowawczych, a także Pracownię Psychologiczną Razem, założycielka grupy edukacyjnej Ideownia oraz stowarzyszenia psychologów i pedagogów Eksperto Centrum Specjalistów Rozwoju
Grupa wiekowa: 3–5 lat
Cele ogólne:
- kształtowanie umiejętności teatralnych,
- rozwijanie wyobraźni i umiejętności twórczych,
- wzmacnianie wrażliwości emocjonalnej,
- ekspresja artystyczna.
Cele operacyjne:
Dziecko:
- tworzy scenografię teatralną,
- wykorzystuje powstałe rekwizyty do wchodzenia w różne role i pokazywania różnorodnych emocji,