Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

 

 

Dramowe spotkania – jak realizować zajęcia z wykorzystaniem technik dramowych

 

Opracowała: Izabela Czaja-Antoszek, psycholog dziecięcy, pedagog, arteterapeuta, animator dramy i technik teatralnych, instruktor metod rozwoju ruchowego dziecka, prowadzi autorskie zajęcia twórcze i ogólnorozwojowe oraz warsztaty z umiejętności wychowawczych, a także Pracownię Psychologiczną Razem, założycielka grupy edukacyjnej Ideownia oraz stowarzyszenia psychologów i pedagogów Eksperto Centrum Specjalistów Rozwoju

 

Grupa wiekowa: 3–5 lat

 

Cele ogólne:

 

  • kształtowanie umiejętności teatralnych,
  • rozwijanie wyobraźni i umiejętności twórczych,
  • wzmacnianie wrażliwości emocjonalnej,
  • ekspresja artystyczna.

 

Cele operacyjne:

 

Dziecko:

 

  • tworzy scenografię teatralną,
  • wykorzystuje powstałe rekwizyty do wchodzenia w różne role i pokazywania różnorodnych emocji,