Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz kontroli indywidualizacji procesu nauczania – ankieta dla nauczycieli
Szanowni Państwo, celem niniejszej ankiety jest analiza sposobu oddziaływań na dziecko w kontekście dostosowania go do jego indywidualnych potrzeb i możliwości. Proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania lub dopisanie informacji.
1. Jakie formy indywidualizacji stosuje Pani/Pan podczas zajęć (np. przygotowanie zadań do wyboru dla dzieci z różnymi typami inteligencji)
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
2. Czy uwzględnia Pani/Pan różne formy indywidualizacji w działaniach planowanych podczas zajęć dziecka zdolnego?
tak
nie
Jeśli tak, to proszę podać przykłady takich działań:
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
3. Czy uwzględnia Pani/Pan różne formy indywidualizacji w działaniach planowanych podczas zajęć z dziećmi z trudnościami, w tym dziećmi z niepełnosprawnością?
tak
nie
Jeśli tak, to proszę podać przykłady takich działań:
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
4. Czy korzysta Pani/Pan z pomocy lub współpracuje z innymi podmiotami w procesie indywidualizacji?
tak
nie
Jeśli tak, to z kim i w jakim zakresie?
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
5. Jakie trudności napotyka Pani/Pan w procesie indywidualizacji?
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
6. Inne uwagi na ten temat:
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................
Dziękujemy za wypełnienie ankiety!