Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Lista kontrolna dotycząca sporządzania planu finansowego Terminy związane ze sporządzaniem planu finansowego Obowiązki dyrektora przedszkola publicznego W terminie do 15 listopada Wójt, burmistrz oraz prezydent miasta składają radzie gminy i regionalnej izbie obrachunkowej projekt uchwały budżetowej W terminie 7 dni od daty złożenia projektu uchwały budżetowej, nie później niż do 22 listopada Dyrektorze, sprawdź, czy otrzymałeś niezbędne informacje do sporządzenia planu finansowego (informacje o planowanych kwotach dochodów oraz wydatków) W terminie 30 dni od daty przekazania informacji, nie później niż do 22 grudnia Dyrektorze, pamiętaj, że masz obowiązek sporządzenia projektu planu finansowego swojego przedszkola. Stworzony projekt planu finansowego należy przedstawić radzie rodziców i radzie przedszkola (jeśli została powołana w przedszkolu) do zaopiniowania. W przypadku, gdy przedszkole gromadzi dochody na wydzielonym rachunku, istnieje obowiązek sporządzenia projektu planu finansowego dla tego rachunku W terminie 7 dni od daty otrzymania projektu planu finansowego, nie później niż do 27 grudnia Wójt, burmistrz lub prezydent miasta mogą zmienić projekt planu finansowego przedszkola. Powinni poinformować o tym w określonym terminie Najpóźniej do 31 stycznia rada gminy musi przyjąć uchwałę budżetową Wójt, burmistrz oraz prezydent miasta muszą poinformować w ciągu 21 dni od zatwierdzenia uchwały budżetowej o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków W terminie 14 dni od daty uzyskania informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków Dyrektorze, pamiętaj o utworzeniu ostatecznego planu finansowego (dostosowaniu projektu planu finansowego do uchwały budżetowej) i przekazaniu go organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego