Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Monitorowanie realizacji podstawy programowej w latach 20../20.., 20../20.., 20../20..
Rodzaj zajęć Liczba godzin w cyklu edukacyjnym Klasa I Klasa II Klasa III
1150 Przewidziane do realizacji 385 385 385
Zrealizowano
95 Przewidziane do realizacji 35 30 30
Zrealizowano
95 Przewidziane do realizacji 30 35 30
Zrealizowano
95 Przewidziane do realizacji 30 30 35
Zrealizowano
290 Przewidziane do realizacji 90 100 100
Zrealizowano
190 Przewidziane do realizacji 65 65 65
Zrealizowano
Analizy dokonano na podstawie np. zapisów w dzienniku lekcyjnym, kart pracy wychowawcy klasy, arkuszy monitoringu klasy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Trudności w realizacji podstawy programowej (podać przyczyny, zakres opóźnień, rodzaj zajęć, w których wystąpiły trudności) oraz podjęte przez nauczycieli działania doraźne:
Klasa I, rok szkolny 20../20..:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Klasa II, rok szkolny 20../20..: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Klasa III, rok szkolny 20../20..: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działania podjęte przez dyrektora szkoły (np. zmiany w organizacji, monitoring podstawy programowej, analiza trudności):
Data Opis podjętych działań Termin realizacji Uwagi o realizacji