Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Raport z audytu wewnętrznego nr .............
przeprowadzony w Przedszkolu ...........................................
w .........................................
Podstawa audytu:
1) plan audytów wewnętrznych,
2) audyt pozaplanowy.
Data przeprowadzenia audytu: ....................................................................................................
Nazwa audytowanego przedszkola:
..........................................................................
.......................................................................... Nazwa audytowanego działu w przedszkolu:
..........................................................................
..........................................................................
Zlecający audyt:
.......................................................................... Osoby obecne podczas audytu (imię i nazwisko):
audytor wiodący: ............................................. audytor: ...........................................................
Osoby reprezentujące audytowane przedszkole: .....................................................
........................................................................... Dokumenty stosowane przez zespół audytorów, stanowiące kryterium przeprowadzenia audytu:
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
Cel audytu:
(np. ocena działania systemu wdrożonego wewnętrznie przez jednostkę i – jeżeli zachodzi potrzeba – wprowadzenie odpowiednich działań korygujących)
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Spostrzeżenia poczynione w czasie audytu – ocena elementu/elementów Systemu Zarządzania Jakością:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Niezgodności:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Numery kart niezgodności:
.......................................................................................................................................................
Przedstawiciel komórki organizacyjnej, w której stwierdzono niezgodność ...............................
Opis stwierdzonej niezgodności:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Termin wykonania działań:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Proponowane zalecenia:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Imię i nazwisko Data Podpis
Audytor wiodący: ............................................ .................................... ....................................
Audytorzy: ..................................................... .................................... ....................................
...................................................... .................................... ....................................
...................................................... .................................... ...................................
Audytowany: .................................................... .................................... ....................................