Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Zarządzenie nr …… Dyrektora Szkoły ……………………………… z dnia …………………. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji Na podstawie art. 4 ust. 3 pkt 3, art. 26 ust. 1–4, art. 27 Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 351 ze zm.), wprowadzam następujące zarządzenie: § 1 Niniejsze zarządzenie dotyczy przeprowadzenia inwentaryzacji: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… § 2 Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie: 1. Przewodniczący komisji: ………………………………………………………………………………………………… 2. Zastępca przewodniczącego komisji: ………………………………………………………………..……………………………….. 3. Sekretarz komisji: .………………………………………………………………………………………………... 4. Członek komisji: ………………………………………………….……………………………………………... § 3 Zakres inwentaryzacji: ……………………………………………………………………………………..………………… …………………...………………………………………………………………………………………………….………………………..……………………………………………………………………………………………………………...….………………………………………………………... ……………………………………………………………………………………………………...… § 4 Rodzaj inwentaryzacji: ………………………………………………………………………………………………………... § 5 Termin: ………………………………………………………………………………………………………… § 6 Do przeprowadzenia spisu z natury wyznaczam zespół spisowy w następującym składzie: 1. Przewodniczący: ………..………………………………………………………………………… 2. Członek: …………………………………………..……………………………………… 3. Członek: ………….………………………………………………………………………. § 7 Arkusze spisowe pobierze Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w terminie do dnia: …………………………………………………………………………………………………… § 8 Zobowiązuję komisję do: 1) przeprowadzenia inwentaryzacji z udziałem osób materialnie odpowiedzialnych, 2) przestrzegania instrukcji inwentaryzacyjnej. § 9 Zobowiązuję pracownika odpowiedzialnego za prowadzenie ksiąg inwentarzowych do dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych, a głównego księgowego do rozliczenia inwentaryzacji. § 10 Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień: ………………………………………………………………………………………………….. § 11 Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia. …………………………………… (pieczęć i podpis dyrektora)