Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Arkusz samooceny nauczyciela 1. W jakim stopniu zrealizowałaś/-eś podstawę programową? Czy wystąpiły czynniki utrudniające jej realizację? (okoliczności, podjęte działania) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2. W pracy jakich zespołów uczestniczyłaś/-eś? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Efekty: (opracowanie planów, programów, przedsięwzięć, inne) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3. Czy modyfikowałaś/-eś // ewaluowałaś/-eś przedmiotowy system oceniania i w jaki sposób? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 4. Jakie treści programu wychowawczo-profilaktycznego realizowałaś/-eś w semestrze (roku) wynikające z programu szkoły lub z własnej inicjatywy? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 5. Czy diagnozowałaś/-eś potencjał uczniów (diagnoza wstępna, przyrost wiedzy i umiejętności)? Jeśli tak, to napisz wnioski. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 6. W jaki sposób współpracowałaś/-eś z rodzicami (dobre i słabsze strony)? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 7. Jaki był Twój udział w doskonaleniu zawodowym? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 8. W jaki sposób wykorzystałaś/-eś zdobytą wiedzę w praktyce (uczniowie, nauczyciele, rodzice)? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Czy uczestniczyłaś/-eś w ocenie jakości pracy szkoły (procedury, opracowanie i dobór narzędzi, analiza jakościowa i ilościowa, wnioski i opracowanie programu naprawczego)? Czego dotyczyła? ………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………. 10. Czy współpracowałaś/-eś z instytucjami wspierającymi rozwój ucznia? Opisz efekty działań. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11. Czy podjęłaś/-eś jakieś czynności mające na celu promocję szkoły? Opisz efekty działań. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 12. Czy brałaś/-eś udział w opracowaniu, wdrożeniu jakiegoś programu, np. wychowawczo-profilaktycznego lub innego? Opisz, na czym polegał Twój udział? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 13. W jaki sposób pracujesz z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 14. Czy stworzyłaś/-eś warunki poprawy ocen niedostatecznych uczniom? Jeśli tak, opisz je. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 15. W jaki sposób pracowałaś/-eś z uczniem zdolnym? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 16. Jakie elementy nowatorskie wprowadziłaś/-eś, realizując proces dydaktyczno-wychowawczy? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 17. Opisz działania podjęte z własnej inicjatywy: • Mierzenie jakości pracy szkoły: ……………………………………………………. • WDN: ……………………………………………………………………………… • Inne (sponsorzy, baza szkoły, pomoce): …………………………………………… 18. Jakie podejmowałaś/-eś działania kulturotwórcze? ………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………. 19. Jakie podejmowałaś/-eś działania w zakresie sportu i rekreacji? ………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………….