Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz samooceny nauczyciela
1. W jakim stopniu zrealizowałaś/-eś podstawę programową? Czy wystąpiły czynniki utrudniające jej realizację? (okoliczności, podjęte działania)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. W pracy jakich zespołów uczestniczyłaś/-eś?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Efekty: (opracowanie planów, programów, przedsięwzięć, inne)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Czy modyfikowałaś/-eś // ewaluowałaś/-eś przedmiotowy system oceniania i w jaki sposób?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4. Jakie treści programu wychowawczo-profilaktycznego realizowałaś/-eś w semestrze (roku) wynikające z programu szkoły lub z własnej inicjatywy? ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
5. Czy diagnozowałaś/-eś potencjał uczniów (diagnoza wstępna, przyrost wiedzy i umiejętności)? Jeśli tak, to napisz wnioski.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. W jaki sposób współpracowałaś/-eś z rodzicami (dobre i słabsze strony)?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7. Jaki był Twój udział w doskonaleniu zawodowym?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
8. W jaki sposób wykorzystałaś/-eś zdobytą wiedzę w praktyce (uczniowie, nauczyciele, rodzice)?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
9. Czy uczestniczyłaś/-eś w ocenie jakości pracy szkoły (procedury, opracowanie i dobór narzędzi, analiza jakościowa i ilościowa, wnioski i opracowanie programu naprawczego)? Czego dotyczyła?
………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………….
10. Czy współpracowałaś/-eś z instytucjami wspierającymi rozwój ucznia? Opisz efekty działań.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
11. Czy podjęłaś/-eś jakieś czynności mające na celu promocję szkoły? Opisz efekty działań.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
12. Czy brałaś/-eś udział w opracowaniu, wdrożeniu jakiegoś programu, np. wychowawczo-profilaktycznego lub innego? Opisz, na czym polegał Twój udział?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
13. W jaki sposób pracujesz z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
14. Czy stworzyłaś/-eś warunki poprawy ocen niedostatecznych uczniom? Jeśli tak, opisz je.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
15. W jaki sposób pracowałaś/-eś z uczniem zdolnym?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
16. Jakie elementy nowatorskie wprowadziłaś/-eś, realizując proces dydaktyczno-wychowawczy?
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
17. Opisz działania podjęte z własnej inicjatywy:
• Mierzenie jakości pracy szkoły: …………………………………………………….
• WDN: ………………………………………………………………………………
• Inne (sponsorzy, baza szkoły, pomoce): ……………………………………………
18. Jakie podejmowałaś/-eś działania kulturotwórcze?
…………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………….
19. Jakie podejmowałaś/-eś działania w zakresie sportu i rekreacji?
…………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………….