Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
(miejscowość, data)
Protokół z dnia ....................................
w sprawie odbioru końcowego robót budowlanych
.................................. zrealizowanych w okresie od ............................... do ............................. o wartości ................................ na podstawie umowy z dnia ......................................................
Inwestor:
Wykonawca:
Inwestycja została przedstawiona do odbioru przy udziale przedstawicieli:
1. Inwestora .........................................................................................................................
2. Użytkownika ...................................................................................................................
3. Kierownika budowy ........................................................................................................
4. ..........................................................................................................................................
W terminie od .......................... do .............................
Charakterystyka odbieranej inwestycji:
Po zapoznaniu się z przedłożonymi dokumentami:
a) dziennik budowy: ............................................................................................................,
b) książka obmiaru: .............................................................................................................,
c) dokumentacja techniczna: ...............................................................................................,
d) protokoły z przeprowadzonych prób, odbiorów technicznych oraz legalizacji: ..............
,
e) inne protokoły/zaświadczenia/dokumenty: ......................................................................
oraz po przeprowadzeniu dokładnej kontroli budowy komisja postanowiła nie odebrać inwestycji/odebrać inwestycję oraz przekazać do użytkowania:
Wyszczególnienie stwierdzonych usterek:
Termin usunięcia stwierdzonych usterek: ................................................
Okres gwarancyjny trwa .............. miesięcy od daty odbioru i przekazania do użytkowania, tj. do dnia ....................................
Wnioski i zalecenia po odbiorze:
Podpisy:
1) ....................................................
2) ....................................................
3) ....................................................
4) ....................................................