Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz organizacji pracy Przedszkola nr ............. w .............................................. w roku szkolnym 20......./20.......
(wzór 2)
Organ prowadzący ............................................
I. Ogólne informacje o przedszkolu
1. Typ przedszkola: ......................................................................................
2. Adres: .......................................................................................................
3. Telefon: ....................................................................................................
4. Faks: .........................................................................................................
5. E-mail: ......................................................................................................
6. Liczba miejsc w przedszkolu: ..................................................................
7. Liczba dzieci przyjętych do przedszkola: ................................................
w tym liczba dzieci niepełnosprawnych: .................................................
8. Liczba dzieci nieprzyjętych: ....................................................................
9. Liczba oddziałów: ....................................................................................
w tym na pobyt pięciogodzinny: ..............................................................
10. Czas pracy placówki: .......... godzin, od godz. ............ do godz. ............
11. Przerwa wakacyjna: od dnia .......................... do dnia .............................
12. Liczba sal dydaktycznych: .......................................................................
13. Ogród o powierzchni: ...............................................................................
II. Oddziały i liczba dzieci
Rekrutacja na rok szkolny
stan na dzień ...................................... Liczba oddziałów Liczba dzieci zgłoszonych (po rekrutacji w kwietniu) Liczba dzieci przyjętych we wrześniu Liczba dzieci nieprzyjętych Liczba dzieci zakwalifikowanych do korzystania z posiłków
Ogółem Z liczby ogółem Ogółem Z liczby ogółem Ogółem Z liczby ogółem
dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze
III. Pracownicy pedagogiczni
Lp. Imię i nazwisko pracownika Stanowisko służbowe Wykształcenie Stopień awansu zawodowego Data zakończenia stażu Planowany termin złożenia wniosku
o postępowanie awansowe Projekt na rok szkolny 20...../20.....
Liczba godzin pracy w stosunku tygodniowym
pracowników pełnozatrudnionych zniżki liczba pracowników niepełnozatrudnionych liczba wakatów liczba etatów
obowiązkowych ponadwymiarowych stałych
1. dyrektor
2. wicedyrektor
3. nauczyciel
4. psycholog
5. pedagog
6. logopeda
7. nauczyciel języka angielskiego
8.
RAZEM
IV. Pracownicy administracji i obsługi
Lp. Imię i nazwisko pracownika Stanowisko służbowe Godziny pracy Pełnozatrudnieni Liczba niepełnozatrudnionych Liczba wakatów Liczba etatów
Wymiar czasu pracy Godziny ponadwymiarowe stałe
1. księgowy
2. referent
3. pomoc nauczyciela
4. intendent
5. szef kuchni
6. pomoc kuchenna
7. konserwator
8. woźna
9.
RAZEM
V. Długotrwałe nieobecności płatne
Lp. Imię i nazwisko pracownika Zajmowane stanowisko Przyczyna nieobecności Data rozpoczęcia Data zakończenia Liczba etatów Zastępstwo
1. urlop zdrowotny
2. oddelegowanie
3. urlop macierzyński
4. urlop wychowawczy
5.
6.
7.
VI. Projektowana organizacja pracy w ciągu tygodnia
Oddział Grupa wiekowa Czynny Imię i nazwisko pracownika Godziny pracy w poszczególnych dniach tygodnia Liczba godzin pracy w tygodniu
od ....... do ....... liczba godzin poniedziałek
od ....... do ....... wtorek
od ...... do ...... środa
od ...... do ...... czwartek
od ...... do ...... piątek
od ...... do ...... ogółem w tym ponadwymiarowych
dziennie tygodniowo
1. Trzylatki
2. Czterolatki
3. Pięciolatki
4. Sześciolatki
RAZEM
VII. Dodatkowe zajęcia organizowane w przedszkolu
Lp. Rodzaj zajęć Liczba godzin Wymiar etatu
1. zajęcia z psychologiem
2. zajęcia logopedyczne
3. rewalidacja ruchowa
4. wczesne wspomaganie rozwoju
5.
6.
7.
8.
RAZEM
VIII. Uwagi i wnioski dyrektora przedszkola
1. Podstawa programowa realizowana jest w godzinach od .................. do ..................
2. Przewiduje się organizację następujących zajęć dodatkowych: rytmika, język angielski, ............................................................
3. Szczegółowa organizacja zostanie podana we wrześniu.
4. .....................................................................................................................................................................................................
(data) (podpis dyrektora przedszkola)
IX. Uwagi i decyzja organu prowadzącego
1. Zatwierdzona liczba etatów pedagogicznych ......................., administracyjnych .........................., obsługi ...............................
2. Zatwierdzona liczba godzin ponadwymiarowych ..............................
3. Zatwierdzony okres przerwy wakacyjnej ..........................................
4. .....................................................................................................................................................................................................
(data) (podpis osoby upoważnionej)