Bezpłatna aplikacja na komputer – MM News... i jestem na bieżąco! Sprawdzam

Arkusz organizacji pracy Przedszkola nr ............. w .............................................. w roku szkolnym 20......./20....... (wzór 2) Organ prowadzący ............................................ I. Ogólne informacje o przedszkolu 1. Typ przedszkola: ...................................................................................... 2. Adres: ....................................................................................................... 3. Telefon: .................................................................................................... 4. Faks: ......................................................................................................... 5. E-mail: ...................................................................................................... 6. Liczba miejsc w przedszkolu: .................................................................. 7. Liczba dzieci przyjętych do przedszkola: ................................................ w tym liczba dzieci niepełnosprawnych: ................................................. 8. Liczba dzieci nieprzyjętych: .................................................................... 9. Liczba oddziałów: .................................................................................... w tym na pobyt pięciogodzinny: .............................................................. 10. Czas pracy placówki: .......... godzin, od godz. ............ do godz. ............ 11. Przerwa wakacyjna: od dnia .......................... do dnia ............................. 12. Liczba sal dydaktycznych: ....................................................................... 13. Ogród o powierzchni: ............................................................................... II. Oddziały i liczba dzieci Rekrutacja na rok szkolny stan na dzień ...................................... Liczba oddziałów Liczba dzieci zgłoszonych (po rekrutacji w kwietniu) Liczba dzieci przyjętych we wrześniu Liczba dzieci nieprzyjętych Liczba dzieci zakwalifikowanych do korzystania z posiłków Ogółem Z liczby ogółem Ogółem Z liczby ogółem Ogółem Z liczby ogółem dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze III. Pracownicy pedagogiczni Lp. Imię i nazwisko pracownika Stanowisko służbowe Wykształcenie Stopień awansu zawodowego Data zakończenia stażu Planowany termin złożenia wniosku o postępowanie awansowe Projekt na rok szkolny 20...../20..... Liczba godzin pracy w stosunku tygodniowym pracowników pełnozatrudnionych zniżki liczba pracowników niepełnozatrudnionych liczba wakatów liczba etatów obowiązkowych ponadwymiarowych stałych 1. dyrektor 2. wicedyrektor 3. nauczyciel 4. psycholog 5. pedagog 6. logopeda 7. nauczyciel języka angielskiego 8. RAZEM IV. Pracownicy administracji i obsługi Lp. Imię i nazwisko pracownika Stanowisko służbowe Godziny pracy Pełnozatrudnieni Liczba niepełnozatrudnionych Liczba wakatów Liczba etatów Wymiar czasu pracy Godziny ponadwymiarowe stałe 1. księgowy 2. referent 3. pomoc nauczyciela 4. intendent 5. szef kuchni 6. pomoc kuchenna 7. konserwator 8. woźna 9. RAZEM V. Długotrwałe nieobecności płatne Lp. Imię i nazwisko pracownika Zajmowane stanowisko Przyczyna nieobecności Data rozpoczęcia Data zakończenia Liczba etatów Zastępstwo 1. urlop zdrowotny 2. oddelegowanie 3. urlop macierzyński 4. urlop wychowawczy 5. 6. 7. VI. Projektowana organizacja pracy w ciągu tygodnia Oddział Grupa wiekowa Czynny Imię i nazwisko pracownika Godziny pracy w poszczególnych dniach tygodnia Liczba godzin pracy w tygodniu od ....... do ....... liczba godzin poniedziałek od ....... do ....... wtorek od ...... do ...... środa od ...... do ...... czwartek od ...... do ...... piątek od ...... do ...... ogółem w tym ponadwymiarowych dziennie tygodniowo 1. Trzylatki 2. Czterolatki 3. Pięciolatki 4. Sześciolatki RAZEM VII. Dodatkowe zajęcia organizowane w przedszkolu Lp. Rodzaj zajęć Liczba godzin Wymiar etatu 1. zajęcia z psychologiem 2. zajęcia logopedyczne 3. rewalidacja ruchowa 4. wczesne wspomaganie rozwoju 5. 6. 7. 8. RAZEM VIII. Uwagi i wnioski dyrektora przedszkola 1. Podstawa programowa realizowana jest w godzinach od .................. do .................. 2. Przewiduje się organizację następujących zajęć dodatkowych: rytmika, język angielski, ............................................................ 3. Szczegółowa organizacja zostanie podana we wrześniu. 4. ..................................................................................................................................................................................................... (data) (podpis dyrektora przedszkola) IX. Uwagi i decyzja organu prowadzącego 1. Zatwierdzona liczba etatów pedagogicznych ......................., administracyjnych .........................., obsługi ............................... 2. Zatwierdzona liczba godzin ponadwymiarowych .............................. 3. Zatwierdzony okres przerwy wakacyjnej .......................................... 4. ..................................................................................................................................................................................................... (data) (podpis osoby upoważnionej)