Dostęp do serwisu wygasł w dniu . Kliknij "wznów dostęp", aby nadal korzystać z bogactwa treści, eksperckiej wiedzy, wzorów, dokumentów i aktualności oświatowych.
Witaj na Platformie MM.
Zaloguj się, aby korzystać z dostępu do zakupionych serwisów.
Możesz również swobodnie przeglądać zasoby Platformy bez logowania, ale tylko w ograniczonej wersji demonstracyjnej.
Chcesz sprawdzić zawartość niezbędników i czasopism? Zyskaj 14 dni pełnego dostępu całkowicie za darmo i bez zobowiązań.
Arkusz organizacji pracy Przedszkola nr ............ w ................................... w roku szkolnym 20......../20........
(wzór 1)
I. Ogólne informacje o przedszkolu
1. Nazwa przedszkola: .......................................................................................
2. Typ przedszkola: ...........................................................................................
3. Numer NIP: ...................................................................................................
4. Numer REGON: ............................................................................................
5. Liczba miejsc w przedszkolu: .......................................................................
6. Czas pracy przedszkola: od godz. .......................... do godz. .......................
7. Przerwa wakacyjna: od dnia ............................. do dnia ..............................
8. Dane adresowe przedszkola:
a) telefon: ........................................................
b) adres e-mail: ...............................................
II. Oddziały i liczba dzieci
Rekrutacja na rok szkolny ..............................
stan na dzień ................................. Liczba oddziałów Liczba dzieci zgłoszonych (po rekrutacji w kwietniu) Liczba dzieci przyjętych we wrześniu Liczba dzieci nieprzyjętych Liczba dzieci zakwalifikowanych do korzystania z posiłków
Ogółem Z liczby ogółem Ogółem Z liczby ogółem Ogółem Z liczby ogółem
dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze dzieci sześcioletnie dzieci pięcioletnie dzieci czteroletnie dzieci trzyletnie i młodsze
III. Pracownicy pedagogiczni
Lp. Imię i nazwisko pracownika Stanowisko służbowe Wykształcenie Stopień awansu zawodowego Data zakończenia stażu Planowany termin złożenia wniosku
o postępowanie awansowe Projekt na rok szkolny 20......../20........
Liczba godzin pracy w stosunku tygodniowym
pracowników pełnozatrudnionych zniżki liczba pracowników niepełnozatrudnionych liczba wakatów liczba etatów
obowiązkowych ponadwymiarowych stałych
1. dyrektor
2. wicedyrektor
3. nauczyciel
4. psycholog
5. logopeda
6.
7.
8.
RAZEM
IV. Pracownicy administracji i obsługi
Lp. Imię i nazwisko pracownika Stanowisko służbowe Godziny pracy Pełnozatrudnieni Liczba niepełnozatrudnionych Liczba wakatów Liczba etatów
Wymiar czasu pracy Godziny ponadwymiarowe stałe
1. księgowy
2. referent
3. pomoc nauczyciela
4. intendent
5. szef kuchni
6. pomoc kuchenna
7. konserwator
8. woźna
RAZEM
V. Długotrwałe nieobecności płatne
Lp. Imię i nazwisko pracownika Zajmowane stanowisko Przyczyna nieobecności Data rozpoczęcia Data zakończenia Liczba etatów Zastępstwo
1. urlop zdrowotny
2. oddelegowanie
3. urlop macierzyński
4. urlop wychowawczy
5.
6.
7.
8.
VI. Projektowana organizacja pracy w ciągu tygodnia
Oddział Grupa wiekowa Czynny Imię i nazwisko pracownika Godziny pracy w poszczególnych dniach tygodnia Liczba godzin pracy w tygodniu
liczba godzin poniedziałek
od ...... do ...... wtorek
od ...... do ...... środa
od ...... do ...... czwartek
od ...... do ...... piątek
od ...... do ...... ogółem w tym ponadwymiarowych
od ..... do ..... dziennie tygodniowo
1. Trzylatki
2. Czterolatki
3. Pięciolatki
4. Sześciolatki
RAZEM
VII. Dodatkowe zajęcia organizowane w przedszkolu
Lp. Rodzaj zajęć Liczba godzin Wymiar etatu
1. zajęcia z psychologiem
2. zajęcia logopedyczne
3. rewalidacja ruchowa
4. wczesne wspomaganie rozwoju
5.
6.
7.
8.
RAZEM