Wszystko zależy od tego, jakie błędy się pojawiają. Często wystarczy odświeżyć stronę, korzystając ze skrótu na klawiaturze: Ctrl + Shift + R.

Innym rozwiązaniem może być skorzystanie z trybu Incognito (w przypadku przeglądarki Google Chrome) lub Karty prywatnej (w przeglądarce Mozilla Firefox).

W przypadku dalszych problemów proszę opisać sytuację, kontaktując się z nami pod adresem: serwis@oficynamm.pl.

Adres platformy MM: https://platformamm.pl.

Korzystanie z platformy wymaga posiadania loginu i hasła.

Jeśli nie posiadasz loginu, zarejestruj się – punkt a).

Jeśli posiadasz stary login z poprzedniej wersji, użyj go w celu zalogowania – punkt b).

  1. na ekranie głównym klikamy ZAREJESTRUJ; podajemy swój adres e-mail i hasło; ostatnim krokiem procesu rejestracji jest wysłanie przez system automatycznej wiadomości na adres e-mail będący Twoim loginem; należy kliknąć w link z potwierdzeniem w otrzymanej wiadomości; dzięki temu wszyscy mamy pewność, że konto zostało zarejestrowane przez właściciela danego adresu e-mail, a sam adres jest poprawny,
  2. posiadasz stary login używany w poprzedniej wersji systemu, składający się np. z członu ofi_ndsz1@89989788; dane logowania do kont starego typu były przesyłane na certyfikacie legalności; należy odszukać certyfikat i zalogować się tymi danymi; nowa wersja platformy przeprowadzi Cię przez dwa kroki zmiany loginu i hasła; od tej chwili będziesz posiadał indywidualne konto chronione tylko sobie znanym hasłem,
  3. jeśli posiadasz login, który jest Twoim adresem e-mail, wystarczy wpisać na stronie logowania ten adres i hasło, które sam ustawiłeś w procesie rejestracji.
  1. zresetuj hasło; na stronie logowania, nad przyciskiem Zaloguj, znajduje się napis „Nie pamiętam hasła”; po kliknięciu w niego otrzymasz wiadomość na Twój adres e-mail, dzięki której będziesz mógł się zalogować,
  2. licencjobiorca podczas zakupu otrzymuje dane dostępowe dla konta administratora; z jego poziomu można zarządzać kontami i także zmieniać hasła dostępowe; jeśli placówka udostępniła licencje swoim pracownikom, to administrator konta odpowiada za pomoc w restartowaniu hasła,
  3. w przypadku zagubienia certyfikatu z danymi konta administratora lub zmian kadrowych, dyrektor placówki/ośrodka lub licencjobiorca mogą wysłać prośbę o dostarczenie kopii certyfikatu administratora pod adres sekretariat@oficynamm.pl uwaga: wiadomość musi zostać wysłana z takiego samego adresu e-mail, z jakiego pochodziło zamówienie, najczęściej więc z głównego adresu licencjobiorcy widniejącego na jego stronie WWW.
  1. po zalogowaniu klikamy w ikonkę Moje konto; przy polu z hasłem korzystamy z przycisku „Zmień hasło”;
  2. licencjobiorca podczas zakupu otrzymuje dane dostępowe dla konta administratora; z jego poziomu można zarządzać kontami i także zmieniać hasła dostępowe; jeśli placówka udostępniła licencje swoim pracownikom, to administrator konta odpowiada za pomoc w restartowaniu hasła.

Sprawdź, czy logujesz się do właściwej platformy. Prawidłowy adres to: https://platformamm.pl

Następnie sprawdź, czy podawane są prawidłowe dane logowania lub czy nie jest wciśnięty przycisk Caps Lock i czy nie zrobiono literówki.

Opis trzech sposobów udostępniania licencji innym pracownikom znajduje się w pozycji „Zapraszanie” w głównym menu.

W przypadku placówek oświatowych i instytucji:

  1. jeśli wybrano wysyłkę tradycyjną pocztą – dostarczenie następuje zwykle w ciągu 3 dni roboczych,
  2. w przypadku wysyłki przez pocztę elektroniczną – dostarczenie następuje w ciągu 15 minut.

W przypadku klientów indywidualnych (konsumentów) – po zaksięgowaniu środków na koncie.

Informacja ta znajduje się na dostarczonym certyfikacie z kluczem licencyjnym i na platformie MM w zakładce „Moje serwisy”.

Pod adresem serwis@oficynamm.pl.